Sunday 28 August 2011

sungguh penat :)

sungguh penat laa..sebab da lame da x kluar gan mem2...3 mggu kowt:))
happy dapat lepak bersama mem2 tersayang <3
hary ni keluar pon sebab nk bawak adiq angkat saya beli baju raye..hihi...saya pon kepohh beli bju gak...cm saya raye jee...hihi...x pe ma...kn 1malaysia haha:P
saya dapat beli 3helai baju...seluar susah nk cari laa...haiyoo..
dah lame kowt x belanje sakan...ni bru dapat duit terus beli baju..
semalam ade pasar bombong la...saya ada pergi sana..saya de li 1 bju...dye bkn bju kowt...skirt la katakan....skirt ni pnjag...sampai kaki...saya sukeee....oldschool la kata kn..hee...happy bile dpt  beli bju tu...
then mlm lak lepak kt kedai akk...shisha laa..ape lg...
semalm mmg hari yg cukup bermakna...sebab dapat shopping..hee...
tgk pic kt bawah ni..comel x?


No comments:

Post a Comment